Beauty Monday: Syoss

Długie włosy - duży problem. Szczególnie gdy przez leczenie spora część z nich wypadła, a reszta, solidnie przesuszona, odmawia współpracy przy rozczesywaniu. Przez ostatni rok z kawałkiem próbowałam różnych kosmetyków, domowej roboty masek, olejowania. Obecnie najlepiej sprawdza się u mnie trio marki Syoss więc pomyślałam, że wspomnę o nim na blogu :-) W kilku słowach, ponieważ nie jestem kosmetyczno-pielęgnacyjnym ekspertem. Mimo wszystko mam nadzieję, że mała recenzja przyda się tym z Was, które borykają się z podobnymi problemami :-)
Long hair means lot of work. Especially for me, since the treatment that I had made me lose an important part of my hair and the rest became dry and hard to brush through. Over the last year I tried loads of different products, homemade masks and oils. At the moment, the products that work best for me are Syoss cosmetics. I'm not an expert when it comes to hair care but I thought that I will mention them on my blog in case if you're struggling with similar problems :-)
Les cheveux longs, c'est beaucoup de travail. Surtout pour moi, car mon traitement m'a fait perdre une bonne partie de mes cheveux et le reste est devenu sec et difficile à coiffer. Au cours de la dernière année, j'ai essayé beaucoup de produits différents, des masques fait maison et des huiles. Pour le moment, les produits qui marchent le mieux pour moi sont les cosmétiques Syoss. Je ne suis pas une experte en soins et beauté, mais j'ai pensé que je vous mentionnerai ces trois produits sur mon blog, car cela peut être utile si vous avez des problèmes similaires avec vos cheveux :-)
Używam szamponu do włosów suchych i zniszczonych z serii Repair Expert i odżywki do włosów farbowanych Color Protect. Bardzo dobrze razem współgrają i pomagają mi zapanować nad czupryną :-) Są niesamowicie wydajne i nieźle, "fryzjersko", pachną. Nie wierzę w bajki o możliwej odbudowie włosów. Przedłużenia żywotności koloru też nie mogę sprawdzić, bo do farbowania używam tonerów, które same w sobie szybko znikają. Natomiast w kwestii ułatwienia rozczesywania włosów ten szamponowo-odżywkowy duet spisał się u mnie na piątkę :-)
I use shampoo for dry and damaged hair from Repair Expert series and a conditioner for coloured hair called Color Protect. They work very well together. I only need a small amount of the product to get a nice result. I don't believe in all the promises of a possible reconstruction of hair or my hair dye staying vivid for ten weeks. I'm using hair toners anyway, so it's normal that the colour fades away quite quickly. However, this shampoo combined with this conditioner allows me to comb my hair a lot easier than before and I'm really happy with how they work on my hair :-)
J'utilise le shampooing pour les cheveux secs ou abîmés de la série Repair Expert et l'après-shampooing Color Protect pour les cheveux colorés. Ils se complètent à merveille et j'ai seulement besoin d'une petite quantité pour obtenir un bon résultat. Je ne crois pas à toutes les promesses d'une éventuelle réparation des cheveux ou de la couleur éclatante pendant dix semaines. De toute façon, j'utilise les toners pour me teindre les cheveux, alors ma couleur se délave bien vite. Cependant, ce duo shampooing & après-shampooing me permet de démêler mes cheveux beaucoup plus facilement qu'avant :-)
Mniej-więcej co drugie mycie nakładam na włosy maskę Color Protect, już po spłukaniu odżywki. Zamiast zalecanych 60 sekund trzymam ją przeważnie 8-10 minut :-) Włosy są po niej wygładzone, łatwiej je rozczesać i przy okazji pięknie błyszczą. Ani maska, ani pozostałe kosmetyki nie obciążają fryzury, co jest zdecydowanym plusem :-)

Jakie kosmetyki do włosów najlepiej się u Was ostatnio sprawdziły? Buziaki!
Every other hair wash I'm using the Color Protect mask. I keep it on my hair for 8-10 minutes instead of 60 seconds :-) It smoothens my hair, makes it easier to comb and gives it a nice shine. I love it! The mask, as well as the shampoo and the conditioner are not making my hair greasy, so that's perfect :-)

What are the best hair care products that you use at the moment? Hugs!
Tous les deux lavages, j'utilise le masque de la série Color Protect. Je le garde sur mes cheveux pendant 8-10 minutes au lieu de 60 secondes :-) Il adoucit mes cheveux, les rend plus faciles à coiffer et leur donne une belle brillance. Je l'aime bien ! Le masque, ainsi que le shampooing et l'après-shampooing n'alourdissent pas mes cheveux, ce qui est un vrai plus :-)

Quels sont les meilleurs produits pour les soins capillaires que vous utilisez en ce moment ? Bisous ! 

4 commentaires

  1. Mam z tej firmy farbę do włosów, może wypróbuję szampon...pozdrawiam Martusiu...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Widziałam go ostatnio w Rossmannie! Pozdrawiam serdecznie Pani Basiu!

      Supprimer
  2. Oj, ja też mam ten problem... Szczególnie po spaleniu włosów farbą Revlon. Niestety takich spalonych już się nie uratuje - trza ciąć;)
    Tych kosmetyków jeszcze nie używałam! A wpadają mi często w oczy.
    Swoje ratuję rozmaitymi maskami, ciut mniej teraz olejami (sianowatość mi wzmagają).
    I chwalę odżywkę Jantar!
    Włosy mi strasznie wypadały. Zaczęłam ją wcierać w skórę głowy i dosłownie mam odrosty! Nowe mi włoski urosły:))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mnie olejowanie na początku mocno pomagało, przez kilka miesięcy - ostatnio nic nie daje, oprócz wspomagania sianowatości, jak u Ciebie :/ Muszę się koniecznie rozejrzeć za Jantarem i podpytać Cię, gdzie się w niego zaopatrzasz :D

      Supprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !