Wishlist: shoes



Hej! Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją jesienną, bucianą chciejlistą!


Na początku jednak muszę się Wam do czegoś przyznać: posiadam dokładnie dziesięć par butów (plus kapcie), a regularnie chodzę w pięciu (i kapciach). Nie wiem czy to dużo, czy mało, ale taki stan rzeczy jak najbardziej mi odpowiada. Wszystkie wylądowały w mojej szafie w wyniku przemyślanych zakupów oraz, w większości przypadków, długiego polowania podczas przecen. I chociaż jestem dumna z mojej kolekcji, która świetnie sprawdza się przy większości okazji, to lubię sobie pomarzyć o kolejnych perełkach ;-) Te z dzisiejszej listy przygarnęłabym bez chwili zawahania i będę ich szukać podczas następnych wyprzedaży :-)
Hello hello! Today I would like to share with you my shoe wishlist!


But first, I have to admit something: I own exactly ten pairs of shoes (plus slippers), and in fact I regularly wear only five of them (not counting slippers). I don't know if it's a lot or not at all, but I am happy with my shoe collection. However, I always enjoy collecting new ideas for my wishlists and I will surely look for the pairs from today's post during next sales :-)
Salut salut ! Aujourd'hui, je voudrais vous montrer ma petite wishlist de chaussures !


Mais d'abord, je dois admettre quelque chose: je possède exactement dix paires de chaussures (plus mes chaussons) et, en fait je porte régulièrement seulement cinq d'entre elles (sans compter mes chaussons d'amour). Je ne sais pas si c'est beaucoup ou très peu, car c'est une question de perspective, mais je suis bien contente de ma collection. Cependant, j'aime toujours remplir ma liste de vœux et chasser de nouvelles paires qui me donnent envie de les porter tous les jours, sauter et danser avec ! :-)



1  /  2  /  3  /  4  /  5


Pierwsze pięć par to moja ukochana marka Underground. Są śliczne, świetnie wykonane i wygodne - nie do zdarcia!

Słodkie Mary Jane (1), sprawdzą się do wszystkich bardziej dziewczęcych zestawów, a loafersy (2) wyglądają genialnie zarówno noszone do spodni, jak i spódniczek. Creepersy z potrójną podeszwą (3) to moje marzenie od wielu, wielu lat - kiedy wreszcie uda mi się je zdobyć, będę je nosić na okrągło! Natomiast bardzo klasyczne glany (4) urzekły mnie obcasem. Ostatniego modelu (5) z powyższego kolażu nie muszę Wam już przedstawiać, bo widzieliście go na blogu tysiąc pięćset razy ;-) Mam te same kopytka w kolorze bordo, ale czarne również mocno kuszą. Mocno, mocno :-) To najwygodniejsze buty na świecie!
First five models are from my beloved brand, Underground. They're beautiful, well made, and so, so comfortable!

Cute Mary Janes (1) would be perfect for all girly outfits, while loafers (2) would look great worn with both skirts or trousers. Triple sole creepers (3) are my dream shoes since, like, years and years… I really hope to own a pair of triple soles one day, and I'm sure I will wear them over and over again! 3 eyelet boots (4) are quite classic, but I love their heels. And the last model (5)… well, I don't think I have to introduce you the classic Underground wedges, since I already own a pair that you've seen on my blog many times! But my pair is burgundy, so black ones would be a great addition to my collection. And they're the most comfortable shoes in the whole world!
Les cinq premiers modèles sont de ma marque préférée, Underground. Elles sont toujours si belles, bien faites et tellement confortables !

Des Mary Janes (1) bien mignonnes, des loafers (2) parfaites pour les looks avec aussi bien des jupes, que des pantalons, plus les creepers triple sole (3) qui me font rêver depuis des années. Pour les chaussures à coque (4), j'adore leur talon, et les wedges (5) sont déjà présentes dans ma collection, mais en bordeaux. J'adorerai les avoir également en noir, car elles sont si confortables !



6  /  7  /  8  /  9  /  10


Odkąd zobaczyłam Salome (6) w sklepie z martensami, jestem przekonana, że to idealne skórzane buty na bardziej eleganckie okazje :-) Na pewno bardziej niż Holly (7), ale w nich z kolei najbardziej podobają mi się proporcje, które sprawiają, że kojarzą mi się z… zabawkowym samochodzikiem :-) Błyszczące Penny Dropped z Irregular Choice (8) i slip on z Buffalo (9) zupełnie się od siebie różnią, ale myślę, że równie dobrze sprawdziłyby się do podkręcenia nudniejszych, spokojniejszych zestawów :-) Natomiast klasyczne, ogromniaste Buffalo (10) to, tak jak creepersy z potrójną podeszwą (3) moje ogromne modowe marzenie! Wiem, że takie buty albo się kocha, albo nienawidzi, ale ja byłabym w stanie nosić je do wszystkiego, codziennie :-) 


Jak Wam się podoba moja wishlista? Czy jakieś z powyższych butów również chętnie powitalibyście w swojej kolekcji? Ślę Wam ogromne buziaki i życzę miłego wieczoru! :-)
Ever since I saw Dr. Martens Salome (6), I'm pretty sure that it's a perfect model for all more elegant occasions :-) Definitely more classic than Holly (7), but I love Holly because of their proportions, that make them look like toy bumper cars :-) Two shiny pairs, Penny Dropped from Irregular Choice (8) and slip ons from Buffalo (9) would be perfect to add a fun twist to all more "boring" outfits :-) And the huge classic Buffalo shoes (10) have been on my wishlist for years and years now! I know that these shoes are either loved or hated, but I would be able to wear them every single day :-)


How do you like my little wishlist? Would some of these shoes fit your collection? I send you many hugs and wish you all a nice evening! :-)
Depuis que j'ai vu des Salome (6) de Dr. Martens, je suis sûre que c'est le modèle parfait pour toutes les occasions plus élégantes :-) Certainement plus que les Holly (7), mais pour les Holly j'adore leur côté "jouet". J'ai également ajouté sur ma liste deux paires bien brillantes, les Penny Dropped de Irregular Choice (8) et les slip ons de Buffalo (9). Ces godasses sont parfaites pour ajouter une touche de fun aux tenues :-) Et, pour la fin, les énormes boots de Buffalo (10) qui me font rêver depuis des années (comme les triple sole de chez Underground) ! Ce type de chaussures, on les aime ou on les déteste, mais je suis sûre que je serais capable de les porter tous les jours :-)


Que pensez-vous de ma petite liste de vœux ? Je vous envoie des bises et je vous souhaite une très bonne soirée ! :-)






Aucun commentaire

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !