Fashion Wednesday: Rainbow splash

Hej! Zaczął się wrzesień, dzieci wrzuciły do tornistrów kolorowe kredki… a na modenferowej głowie zagościł błękit. Bo wiecie, sam róż już nie wystarczał ;-)

MAGIA PIANEK VENITA


Będąc w Polsce miałam (nie)szczęście znaleźć się przed sklepową półką wypełnioną piankami Venita. Dobrze, że byłam w towarzystwie Mamy i Oliviera, bo inaczej kupiłabym wszystkie dostępne kolory. Od dawna chodziła za mną jakaś włosowa zmiana. Patrząc na pudełka, z których uśmiechały się do mnie wyfotoszopowane panie z zielonymi, fioletowymi, srebrnymi włosami, miałam ochotę spróbować wszystkich kolorów jednocześnie. Stanęło na różowym (do porównania z moim dotychczasowym tonerem), niebieskim i turkusowym. Wiecie, to był taki bezpieczny wybór, bo różowe włosy już mam, a niebieskie też kiedyś miałam - tylko spierały się paskudnie. Zobaczymy, czy teraz będzie lepiej. Jeśli tak, to chyba jednak skuszę się na wypróbowanie całej palety pianek ;-) 

IDEALNA KOSZULA NA LATO


Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw, to jego głównym elementem jest wiskozowa koszula z krótkim rękawem. Upolowałam ją prawie rok temu. Jak już dobrze wiecie, namiętnie zbieram zawleczki od puszek i potem naszywam je, gdzie tylko się da - więc nadruk na koszuli od razu mnie w sobie rozkochał. A że jest ona przy okazji lekka, przewiewna i miła w dotyku, została moją letnią koszulą numer jeden :-) Marzę o tym, żeby kiedyś trafić na materiał w podobny wzór i uszyć sobie z niego sukienkę… albo bluzkę… albo i sukienkę i bluzkę! Tylko nigdzie nie widziałam takiego nadruku :-(

A Wy, co chcielibyście zmienić w swoim wyglądzie lub swojej szafie? Macie jakieś plany? Buziaki! :-)

Hello hello! It's September, so I needed a change… And I decided to add some blue to my hair! You know, pink seemed so "normal" to me :-)

VENITA MOUSSE HAIR DYE


During my stay in Poland, I went to a shop and saw a shelf full of different Venita hair dyes. Luckily I was with my Mom and Olivier, cause if I was there alone, I think I would buy every single colour from their collection. Finally, I decided to buy a pink one (to see if it will work as well as my La Riche dye), a blue one and a turquoise one. So it was a slightly boring choice, since I already have pink hair, and I already had blue hair once (but the colour faded very quickly!). It was my first time using Venita products, and I think I might buy other colours in the future :-)

PERFECT SUMMER SHIRT


As for today's outfit, its main element is a viscose shirt that I bought last year. As you already know, I love cans so I couldn't resist when I saw this fun print! The shirt itself is really light, soft and comfortable, really perfect for the summer. I would love to buy some textile with the same print one day, to sew myself a dress or a blouse… or both! But I've never seen a print like this in textile shops :-(

And what would you like to change this September? Do you have any plans? Hugs! :-)

Bonjour bonjour ! C'est la rentrée, les enfants ont mis leurs crayons dans leurs cartables, et moi j'ai décidé d'ajouter un peu de bleu sur mes cheveux ! Vous savez, avec le temps ma frange rose me semblait trop "normale" ;-)

COLORATIONS VENITA EN MOUSSE


Pendant notre séjour en Pologne, je me suis retrouvée devant une étagère entière remplie de colorations Venita. Heureusement, j'étais dans cette boutique avec ma Maman et Olivier, parce que si j'y étais seule, je pense que j'aurais achetée toutes les couleurs disponibles. Finalement, j'ai décidé d'acheter une coloration rose (pour voir si elle va être aussi bien que mes toners de La Riche), une coloration bleue et une autre turquoise. Donc, c'était un choix un peu ennuyeux, car j'ai déjà des cheveux roses, et j'ai déjà eu des cheveux bleus (mais la couleur s'est délavée bien trop vite). Je n'ai jamais utilisé les produits Venita auparavant, alors si j'en serai contente, je pense m'acheter d'autres couleurs, encore plus fun :-)

UNE CHEMISE PARFAITE POUR L'ÉTÉ


En ce qui concerne le look d'aujourd'hui, son élément principal est une chemise en viscose que j'ai acheté l'année dernière. Comme vous le savez déjà, j'adore les canettes, alors je ne pouvais pas résister quand j'ai vu cet imprimé ! La chemise elle-même est vraiment très légère, très douce et très confortable, vraiment parfaite pour l'été. J'aimerais trouver du tissu avec le même imprimé, pour pouvoir me coudre une robe ou une blouse… ou les deux ! Mais malheureusement je n'ai jamais vu un imprimé pareil dans les magasins de tissus :-(

Et vous, quel sera votre changement de cette rentrée ? Avez-vous des plans ? Bises ! :-)

Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

shoes - H&M,  Casio watch & Félicie Aussi necklace & jeans - gifts,  bag - my Boyfriend's,  tank top - Primark,  shirt - Kookai

8 commentaires

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !