Fashion Wednesday: Go, Flamingo!

Na blogach trwa obecnie moda na wrzucanie pierwszych jesiennych stylówek, opowiadanie o zbliżającym się Bożym Narodzeniu (!) i wyciąganie z czeluści szaf grubych swetrów. O, nie! Nie zgadzam się! Mam zamiar korzystać z promieni słońca tak długo, jak to będzie możliwe :-) 

Flamingowa czapka Mr. Gugu & Miss Go ma właśnie ten bezcenny, wakacyjny charakter. Może pamiętacie, jak zachwycałam się nią już w lipcu, podczas targów Who's Next? Okazała się strzałem w dziesiątkę! Jest niesamowicie pozytywna, a przy okazji idealnie zgrywa się z moimi włosami ;-) Dzisiejszy zestaw wyszedł nieco nastoletnio-wakacyjny, ale mam zamiar nosić moje flamingowe cudo również z cieplejszymi, już jesiennymi ciuchami.

Mam nadzieję, że łapiecie każdy promień słońca! Buźka!
I've seen that on many blogs people share their first autumn outfits or write about Christmas (!). No, that's just so unfair! I want to enjoy the sunshine as long as I can :-)

I love this cap from Mr. Gugu & Miss Go! The flamingo print is awesome and so positive! You might remember that I had dreamed about this cap already in July, during the Who's Next fashion fair. And I'm so happy to have it! It's cute and goes perfectly with my pink hair :-) Today I wear it with a simple, summertime outfit, but I'm going to wear it during autumn as well!

I hope that you enjoy every sunny moment! Hugs!
J'ai vu que sur pas mal de blogs, les gens montrent des tenues d'automne ou parlent de Noël (!). Non, c'est trop injuste ! Moi, je veux profiter du soleil aussi longtemps que possible :-)

J'adore cette casquette de Mr. Gugu & Miss Go ! L'imprimé avec des flamants roses est génial et si positif ! Vous vous souvenez peut-être que je rêvais de cette casquette depuis le mois de Juillet et le salon Who's Next. Je suis trop contente de l'avoir ! Elle est trop mignonne et se marie parfaitement avec mes cheveux roses :-) Je la porte aujourd'hui avec une tenue d'été, mais je compte la porter également durant l'automne !

J'espère que vous profitez du soleil ! Bisous !
Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Underground creepers & jeans & watch & skull bracelet & tank top - gifts,  bag - sh,  studded bracelet - H&M,  *flamingo cap - Mr. Gugu & Miss Go


36 commentaires

  1. wonderful outfit...I really like the colours...and you look great in those skinny jeans.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you dear Ivana! It's my Mom who offered me those jeans, I love them :D I still can't figure out how she can buy me clothes and never be wrong about their size :D

      Supprimer
  2. Bardzo fajne spodnie, ładnie się w nich Twoje nogi prezentują.. co ja gadam, przecież one w każdym zestawieniu mnie zachwycają ;)
    Taka letnia stylizacja, a ja chodzę w czapce zimowej, bo tak u mnie wieje :( Już tęsknie za latem..

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję!! :-))) Spodnie kupiła mi Mama, a ja wciąż nie mogę zrozumieć jak udaje jej się zawsze trafiać z rozmiarem ciuchów dla mnie - to jakaś magia :D
      Mam nadzieję, że do Polski zawitają jeszcze cieplejsze dni! Na lato pewnie nie ma już co liczyć, ale ciepła, złota jesień byłaby idealna. Tutaj już się ochłodziło i zaczyna się okres mżawek :-(

      Supprimer
  3. Masz racje! Wszędzie już jesienne sety ( u mnie tez ;( ) a ja chce oglądać jeszcze letnie ! Twój outficik jest typowo wakacyjny, super!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję! :D Ja też jeszcze nie mam dosyć oglądania letnich zestawów :D Na podziwianie szalików i swetrów będziemy mieć jeszcze czas :D

      Supprimer
  4. Mówisz tak, jakby było co łapać z tego słońca;) Nic, nada!

    RépondreSupprimer
  5. Masz rację Martusiu, trzeba łapać ciepłe promienie słońca, bo to pewnie już ostatnie w tym roku. Czapka idealnie pasuje do Ciebie i stylizacji.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Krysiu! Mam nadzieję, że jeszcze czeka nas słoneczna jesień :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  6. Zgadzam się z Tobą - ja tylko kombinuje jak tu jeszcze złapać taką temperaturę żeby coś letniego jeszcze sfotografować :) a flamingi są super!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że pogoda jeszcze się pojawi :-)

      Supprimer
  7. 3 wersje językowe i różowe włosy? Tego jeszcze nie widziałam! :) Powodzenia w prowadzeniu bloga.

    RépondreSupprimer
  8. Flamingowa czapeczka jest faktycznie mega pozytywna! Uwielbia zdjęcie w klimacie "lustereczko powiedz przecie..." <3 Pozdrawiam i ściskam mocno :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Aniu <3 ! Haha, Olivier złapał mnie z tym lusterkiem :D Szkoda, że na fotce nie widać, że ma nadruk ze świnką :D Buziakiiii!!

      Supprimer
  9. idealna ozdoba dla twoich włosow -rzeczywiscie mega sie zgrała z nimi- piekne kolory w ogole - masz racje nie odpuszczajmy lata <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Rasz kochana! :*** Tak jest, lato niech zostanie, kalendarzowa jesień może się schować! <3

      Supprimer
  10. Zdecydowanie wolę letnie zestawy, ale cóż, jesień idzie nieubłaganie :)) A raczej już zawitała! :)
    Czapka wymiata! Uwielbiam flamingi! Nawet jeden stoi w mojej sypialni :D Kupiłam go na balkon ale pogoda była tak dziwaczna, że do dzisiaj nie doczekał się wystawienia go tam. Może w przyszłym roku :)
    W każdym razie bosko wyglądasz :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Asiu! Flamingi górą!! :D Są super pozytywne i różoweeee <3 Mam nadzieję, że Twojemu uda się wreszcie zadomowić na balkonie, chociaż w sypialni też musi fajnie się komponować :-))) Buziaki!

      Supprimer
  11. Tez jestem za przedłużaniem lata ciuchami!!! U Ciebie jesieni na szczęście nie czuć:)))
    Fajowy zestaw! Czapa nie dość, że odjazdowa, to chyba świetnie chroni przed słońcem:D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :*** O tak, było takie słońce, że naprawdę się przydała :-) A przy okazji genialnie rozwesela przechodniów i sprzedawczynie w sklepach :D

      Supprimer
  12. Świetny typowo letni zestaw ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  13. aaaaaa na tych zdjęciach jesteś dla mnie słodkim punkiem <3 i nie zgadzaj się Martuś jak najdłużej , bo po prostu rewelacyjnie wyglądasz w tej wersji <333 ...w PL też podobno ma się jeszcze zrobić ciepło , a ja już przebieram nogami :P

    Buziaków sto !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihi dziękujęęęę :*** ! Jestem pewna, że to się sprawdzi! Ciepłe dni nadejdą <3 Buziaki ogromne ślę! :***

      Supprimer
  14. Fryzura boska, masz świetne wyczucie stylu :) Sama nie byłabym pewnie na tyle odważna, ale podobają mi się takie dziewczyny z fantazją :)

    RépondreSupprimer
  15. Ale ta koszulka rządzi!!!!
    Super Ty i fantastyczne zdjęcia :-) proszę przekazać fotografowi :-)

    RépondreSupprimer
  16. Aaaaaaaaa czapa mega Ci pasuje Kochana!! <3 Wyglądasz fantastycznie!! <3 :**

    RépondreSupprimer
  17. Wyglądasz pięknie i letnio, łapmy jeszcze promyki słońca, bo jest go coraz mniej.
    U mnie zimno i...pada...a właściwie kropi...
    Zdjęcia cuuudne, gratulacje dla Olivera...pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę....

    RépondreSupprimer
  18. aaaaaaaaaaaaaaaaaależ masz cudną koszulkę! zakochałam się w tym napisie! jest taka `Twoja` ! no cudo <3 Ty wyglądasz zjawiskowo. powiem Ci, że jestem ciekawa tej flamingowo-jesinnej stylizacji, cóż i jak ty to wykombinujesz :D

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !