Fashion Wednesday: Retro summer

Wymarzona sukienka za dwa złote? To jak najbardziej możliwe! :-) Podczas jednej z moich ostatnich podróży do Polski spotkałam się z Mesiakiem i, tradycyjnie, odwiedziłyśmy ulubiony lumpeks. Zawsze udaje się nam znaleźć kilka ciekawych ubrań, a tamtego dnia trafiłyśmy na świetną promocję: wszystkie koszulki za złotówkę, sukienki po dwa złote, swetry i spodnie po trzy... Nie trzeba było nas dwa razy zachęcać ;-) 

Bawełniana sukienka wisiała schowana między niekończącymi się wieszakami z ogromnymi, kiczowatymi, balowymi sukniami. Przez chwilę się zawahałam, bo wydała mi się aż do przesady grzeczna. Jednak kiedy zobaczyłam haftowane detale, sprytnie zakamuflowane wśród kwiatków, wiedziałam, że musi być moja - najbardziej, oczywiście, zakochałam się w czaszce naszytej na kieszeni. Kupiłam ją bez mierzenia i okazała się strzałem w dziesiątkę! Na letnie, upalne dni jest po prostu idealna.

A jaki jest Wasz najlepszy lumpeksowy łup?

Buziaki!
A wonderful dress for just 50 cents? Yes, its possible! When I was in Poland a while ago I went thrifting with Mesia. We were so happy to see that out favourite thrift shop had all the tees for 25 cents each and the dresses were just 50 cents. I found this cotton dress hidden between some huge and kitsch ballroom gowns. At first I was hesitating if it's not too simple for me. But then I saw the embroidered details and I knew that I just have to buy it! I don't regret at all, since it's now my favourite summer dress.

What is your best thrift shop find?

Hugs!
Une superbe robe pour seulement 50 centimes ? Oui, c'est possible ! En visitant notre friperie favorite avec Mesia nous avons été très surprises de voir qu'il y avait des soldes: les T-shirts pour 25 centimes et les robes pour 50 ! J'ai trouvé cette robe cachée parmi d'énormes robes de bal, bien kitsch. Au départ, j'hésitais, je n'étais pas sûre si elle n'était pas trop "sage" pour moi. Mais j'ai vu tous les détails brodés autour du col et des poches et j'ai su que je devais l'acheter ! Je ne regrette pas du tout mon choix, car c'est maintenant ma robe d'été préférée !

Quelle est votre meilleure trouvaille venant d'une friperie ?

Bisous !
Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Underground creepers & watch - gifts,  dress & bag - sh,  necklace - DIY,  bangle - no name


42 commentaires

  1. Ojej faktycznie piękna ta sukienka, albo raczej Ty w niej :) takie łupy są najlepsze :) buziaki Kochana :) :* :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki Inuś :D Tak jest, takie łupy cieszą najbardziej ;D Buziaki!! :-)))

      Supprimer
  2. bardzo ładna ta sukienka, pasuje CI :)

    RépondreSupprimer
  3. Ale świetna, te naszywki już na niej były?
    Nie wyobrażam sobie znaleźć gdziekolwiek sukienkę za 50 centów :)

    Kiedyś znalazłam dżinsowe spodnie i marynarkę od Karla Lagerfelda za kilka/kilkanaście złotych. I to w bardzo klasycznym kroju :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tak, naszywki były fabrycznie już wszyte :D

      Asiu, wzbudziłaś u mnie dziką zazdrość tymi spodniami od Lagerfelda...!!!

      Supprimer
  4. Sukienka rzeczywiście bardzo do ciebię pasuje. Jeśli chodzi o mój najlepszy zakup z lumpeksu to chyba crop topy, które uwielbiam. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :* O, takich topów nigdy za wiele, racja :-)))

      Supprimer
  5. hehe, jam mam tych swoich lumpeksowych łupów tak wiele, że nawet nie zliczę ;)

    RépondreSupprimer
  6. Ojjjjj cudownie wyglądasz Martusia!!!!
    Mój najlepszy zakup to top od Isabel Marant za 3 złote :-)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Kasia! :**

      Za 3 złote??? O rany, to dopiero łup <3 !

      Supprimer
  7. śliczna sukieneczka ja uwielbiam takie :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    RépondreSupprimer
  8. Mistrzyni!!! Sukienka floral wymiata!!! Cudowne dodatki!!
    Z pozdrowieniami :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    RépondreSupprimer
  9. Wcale się nie dziwię Twemu zakochaniu!!! Jest zadziwiająca! Z daleka rzeczywiście wygląda na grzeczną... ale z bliska...już widać te detale:D
    Czekała na Ciebie, bo nikt inny tak niebanalnie by w niej nie wyglądał!
    Ja mam parę takich upolowanych super ciuszków! Moje letnie maxi kiecki m.in. do nich należą! Chodzę w nich non stop! A grosze kosztowały:)))
    Buziole!!!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tara dziękujęęęę :*** !

      Oj tak, Ty masz dobre oko do wynajdowania perełek, zawsze podziwiam w Twoich notkach <3 I przy okazji żelazne nerwy do polowań na Allegro :D

      Ściskam mocno!!

      Supprimer
    2. hehehe, mam lapka w kuchni... nudzi mi się podczas gotowania, więc buszuję na allegro;))
      Buziole!!!!

      Supprimer
    3. O, to jest super pomysł! Ja podczas gotowania chodzę w kółko i wzdycham albo przebieram nogami, nie cierpię tego haha :D Buziaki!! :*

      Supprimer
  10. No dobra NASZYWKI SĄ NAJLEPSZE!!! <3

    RépondreSupprimer
  11. Za 2zł ? To tylko brać! Świetny fason :)

    RépondreSupprimer
  12. perfekcyjnie wyszło z tymi haftami-totalnie w Twoim stylu- słodycz kontrolowana do tego ten cudny obuw - pyszne wydanie mojej Modenferki <3

    RépondreSupprimer
  13. Ślicznie Ci w tej sukience, czasami uda się coś wyszperać w sh.
    Pozdrawiam Martusiu i miłego weekendu Ci życzę...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Basiu! Miłego niedzielnego wieczora!

      Supprimer
  14. wow oh my god i am so in love with your style!
    you are so unique i mean...wow your hair is so cool
    love it <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    RépondreSupprimer
  15. Sukienka niebanalna, ale do tego jakie budy. Wyróżniasz się pozytywnie :D
    Pozdrawiam Cię Marta, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Nabil, bardzo mi miło, dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Supprimer
  16. o cudna kiecka w stylu retro , w dodatku ma kieszonki - jest więc idealna ! zazdroszczę zawsze tym którzy mają swojego ukochanego "lumpa" bo sama nigdy na takiego nie trafiłam , ale mam swoją naj zdobycz , dżiny za około 6 zeta które po drobnych przemianach po prostu uwielbiam <3

    Buziole Martuś <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kieszonki były obok naszywek główną motywacją do zakupu :D W Sosnowcu jest kilka naprawdę fajnych lumpków, a tu w okolicy kicha, pustka i rozpacz :/ Aaaach, sh to kopalnia jeansów <3 !! Rozumiem Cię zupełnie <3 Buziaki ogromne Daggi!! :-)))

      Supprimer
  17. Sukienka jest piękna i pasuje do Ciebie.
    No i muszę Ci coś powiedzieć, bije od Ciebie niesamowite ciepło, optymizm, który zaraża, masz przyjemny delikatny uśmiech!


    RépondreSupprimer
  18. a który to ulubiony ? mam szansę trafić ?:P:P:P

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. W Sezamie na piętrze :D Tylko jest przeogromniasty, trzeba mieć sporo czasu i najlepiej przyjaciółkę pod ręką, bo podczas plotkowania milej upływa przerzucanie wieszaków :D Wycenione ciuchy mają dosyć drogie, ale na wagę jest sporo perełek i tam masę rzeczy dorwałam. Ale fajnych adresów jest jeszcze kilka i chętnie Ci je podsunę jak się następnym razem zobaczymy :***

      Supprimer
  19. Martuś ślicznie wyglądasz w tej sukience :)) buty idealnie do niej pasują! :)) ps. zaskoczę Cię i się pochwałe, jak ostatnio byłam w Polsce kupiłam sobie płaszcz (idealny na wiosnę/jesień)...za całe 3zł ;))) pozdrawiam! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bellissima, dziękuję! :-))) No, właśnie takie łupy są najlepsze! I chyba tylko w Polsce da się dorwać takie perełki :D Będę czekać na blogową premierę płaszcza jesienią!

      Supprimer
  20. Gratuluję polowania :) Ja wciaz cos kupuje na "ciuszkach" głownie do sesji, ale dla siebie tez upolowałam troche swietnych rzeczy

    RépondreSupprimer
  21. Uwielbiam sukienki, a Twoja jest naprawdę śliczna. Sama często je kupuję w sh, bo można właśnie znależć takie perełki jak Ty masz na sobie. Wyglądasz w niej bardzo zgrabnie i dziewczęco.

    Pozdrawiam.

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !